dum och ung

01.15

Det är näst intill ett mirakel att jag skriver här nu. dels för att jag har ont och dels för att jag är så trött att bokstäverna på skärmen flyter ihop lite då och då. har dock funderat på om jag inte bara gillare, slipper andra hallucinogena tunga droger, kan bara gilla läget och flyta med, glida liksom. dessutom smyger jag med detta nu. jag gör förbjudna saker.

vad är det jag vill ha sagt?
kom till insikten nyss att det är ok att ha en blogg om man har något riktigt att skriva om.
det är ok att ha en blogg om du pluggar utomlands och har intresserade vänner här hemma som vill veta vad som händer i ditt liv bortom de trista gråa motorvägarna här.
det är ok om du är en ambitiös grafisk designer som kan gynna världen med härliga motiv.


men det är fan inte ok att ha en blogg när man bara gnäller om allt.


ja, det var väl det.
2010-07-29 @ 01:15:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0