dum och ung

en tanke eller kanske tre

Tycker det här med relationstatusar på facebook är väldigt komiskt! speciellt läckert är det när någon satt "det är komplicerat" som status. hmm, då undrar jag vad facebook-crew tänkte när de kom på de olika alternativen.
för tydligen är man singel/gift/förlovad/upptagen ELLER så har man det komplicerat.
jag menar det är ju tur att det aldrig är komplicerat att vara gift eller förlovad? det är tur att det aldrig är så komplicerat att vara singel? kanske borde de byta upp sig, gå lite mer rakt på sak som oss ungdomar "har ett kk förhållande med;"  ?


jag menar, jag kan inte komma på hur man annars ska tolka "det är komplicerat?"
måste ju betyda "vi knullar men saknar intresse av varandra annars"
2010-08-01 @ 18:17:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0