dum och ung

en sak till

... jag gjorde en hemskt pinsam grej idag.
jag som inte brukar tycka att saker och ting är så pinsamt längre, har liksom kommit över det stadiet i livet.
men när jag och Helena är på väg förbi maxi så ser jag en dude lite längre fram som jag jobbade med till och från förra sommaren, då börjar man ju tänka typ "ahaa hur ska jag uppföra mig? ska jag ignorera och hoppas på att det var verklighetstroget? näe. ska jag bara vinka? näe. kommer han heja först?" NÄE.

det visar sig nämligen att han inte känner igen mig alls. och i ett desperat försök i att bli ihågkommen skiner jag upp som en sol och halvskriker "HÄÄÄEJJJJ" som värsta abcungen. ni skulle sett hans ansiktsuttryck. jag tror aldrig mer jag vill gå på en gångbana i kungälv. hur töntigt det än låter!
2010-08-04 @ 03:47:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0