dum och ung

00.34

jag har varit borta hela dagen och fått dåligt samvete gentemot Agust
jag har varit borta hela dagen och min inkorg är lika tom som när jag åkte hemifrån
jag har varit borta hela dagen och jag vet inte när nätter senast kändes så som dessa, man är inte mer än människa, man försöker att tvinna ihop alla omkring en medan man sakta glömmer bort sig själv.
tänk att man aldrig tillåter sig själv att försvinna in i det glada, att omfamnas utav staden i cellofan.
men det är väl det att det har en tendes av att sticka i kanterna.
för det är så svårt. så svårt att hålla fast i någonting. i någon.

har planerat att bli ett med balkongen inatt. balkongnätter kan vara bra fina, trots att man är ensam i sitt eget sällskap.

2010-08-05 @ 00:34:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0