dum och ung

numbers

På framsidan idag står det "Malin vågar baddräkt!" beundrar sådana människor, beundrar människor som tycker om sina kroppar precis som de är och som klär i baddräkt över huvudtaget. Själv hade man väl sett ut som en strandad val, eller nåt.

... parisparisparisparis, jag tror att du saknas mig faktiskt. ps. är ingen bitterfitta idag, ska ju faktiskt leva i nuet nowadays! tsss.

Och sist men inte minst så är Timo's låt Numbers mycket uppskattad idag. finfinfinfin!

och ALLRA sist .. vill springa såhär i sommar, springaspringaspring, run baby run. Eller run forest run. you decide.

2010-04-23 @ 10:40:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: smultris

jag klär mig mindre än gärna i baddräkt, inte i bikini heller... du är inte en strandval söta du... titta på mig istället så ska du få se en riktig sådan... ;)

2010-04-24 @ 11:23:51
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0