dum och ung

Helenas & Fridas bra/anus lista

Anus

1. Hypokondri - kan vara det sämsta som finns. Speciellt när jag vaknar mitt i natten och inbillar mig att jag fått en blodpropp i vaden eller att jag ska dö av att snubbla på badrumströskeln. ANUS!

2. Helenas käke. den smärtar, stackarn.

3. cowboyBOOTS, det fulaste som finns. dessutom låter det som att pappa går med klackskor när han tvingat på sig dem. hemskt.

4. Att Helena ska till Tunisien i två veckor.


Bra


1. Att Helena ska till Tunisien i två veckor. och handla massa snygga saker, och inte alls sakna pisssverige.

2. Jordgubbar

3. Pez

4. Fläktar

5. BIRGITTALEKEN SOM INTE ÄR BIRGITTALEKEN


peace, love and understanding!!!




















2009-06-28 @ 23:46:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0