dum och ung

Jag har en vän

Jag har en vän som blir stoppad på väg mot spårvagnen av snälla människor som bara måste berätta för henne hur söt och fin hon är. (Och ingenting kan stämma mer än det!)
Jag har en vän som kan få vilken regnig dag som helst att kännas bäst i världen, så där som att himlen bara öppnat sig på mitten och vinterslasket inte gör någonting alls. 
Jag har en vän som lyssnar på mina dumma frågor eller dumma svar, som aldrig dömer mig och som alltid gör sitt allt för att finnas där. (Fast än jag tror hon vill slå ihjäl mig ibland.)
Jag har en vän som är söt som socker, och hur äckligt kliché det än låter, så hoppas jag att hon kan se det själv.
Jag har en vän som är precis som mig på så många sätt och vis. 
Jag har en vän som trivs bättre i höstmörkret än på stranden om sommaren. Tack och lov. 
Jag har en vän som jag tycker så jädrans mycket om. 
Jag har en vän som heter Carolin. 
2009-12-05 @ 18:52:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Sv; tack. :) Ja, rött är en väldigt fin färg, och passar bra nu när det är så mörkt ute. :P Lite färg i tillvaron, liksom.

2009-12-14 @ 11:54:10
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: madinsane

naaaww. vad sött. jag vill också ha en sådan vän.

2009-12-27 @ 02:23:11
URL: http://madinsane.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0